top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Verborgen waarheden - Neva Altaj


[flaptekst]

Sergei

 

De Bratva is mijn thuis. Mijn toevluchtsoord voor het verleden. De enige plek waar een moordmachine zoals ik thuishoort. Soms komen mijn demonen terug. Dan heb ik mezelf niet meer in de hand. Woede overspoelt me, en sta ik op het punt om mezelf volledig te verliezen.

Tot een gebroken, gewonde vrouw op mijn pad komt. Mijn innerlijke beschermer ontwaakt.

Ze zorgt ervoor, dat mijn demonen weer gaan slapen. Mijn enige optie is haar gevangen houden. Als ze vertrekt, zal mijn duisternis weer terugkeren. Deze keer zal ik er niet aan kunnen ontsnappen.

 

Angelina

 

Ontsnappen. Dat is mijn enige optie, om vervolgens in de handen van een gestoorde moordenaar te eindigen. Nu doe ik mijn best om uit de buurt van mijn vijanden te blijven, en om niet voor een man te vallen die ik niet zou moeten willen.

Maar wat zal er gebeuren als we allebei onze verborgen waarheden onthullen?


[recensie]

 

Verborgen waarheden is het derde deel uit de Perfectly Imperfect serie van Neva Altaj, een reeks dark romance verhalen waarbij het leven van één of meerdere hoofdpersonages verweven is met de maffia. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden.

 

Net zoals in het vorige deel, Gebroken fluisteringen, spat de spanning en passie van de bladzijden af. Met haar vlotte en levendige schrijfstijl weet auteur Neva Altaj je onmiddellijk in het verhaal te trekken en vast te houden tot de allerlaatste bladzijde.

 

Sergei is tot nu toe mijn favoriete personage uit de reeks. Zijn kille en gewelddadige persoonlijkheid wordt gecombineerd met een ontzettend zorgzaam kantje. Dit levert passionele passages op wanneer Sergei en Angelina samen zijn. Erotiek is dan ook rijkelijk aanwezig in deze dark maffia romance.


In het verhaal worden twee vertelperspectieven met elkaar afgewisseld: dat van Sergei en dat van Angelina. Hierdoor krijg je als lezer de kans je te verdiepen in de gevoelens en gedachten van beide personages. Je ziet de wederzijdse aantrekkingskracht toenemen en je bent getuige van een heerlijke chemie tussen de personages.

 

Ik kijk alvast ontzettend uit naar het volgende deel in de serie, waarin nieuwe personages de hoofdrol zullen spelen. Al hoop ik stiekem dat auteur Neva Altaj nog een vervolgverhaal in petto heeft voor Sergei en Angelina.

 

Graag wil ik uitgeverij Sisters Press bedanken voor het recensie-exemplaar.

 

Rating: 4 sterren

3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page