top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Gestolen aanrakingen- Neva Altaj


[flaptekst]

 

Milene

Regels. Ik ken ze, maar ik heb ze niet gevolgd. Ik verhuisde naar zijn stad, zijn domein zonder toestemming. En nu moet ik daar de prijs voor betalen. Trouwen met de kille, berekenende Don van de La Cosa Nostra, De man die velen nog nooit hebben gezien of zouden kunnen herkennen.Hierdoor zal ik voor altijd gebonden zijn aan de maffia. Maar wanneer hij me komt ophalen, realiseer ik me dat dit niet de eerste keer is dat we elkaar ontmoeten.

 

Salvatore

Niets verbaast me meer. Daarvoor heb ik te veel gezien en gedaan. Tot haar.

Ze is een anomalie. Levend in armoede, in MIJN stad. Zonder toestemming.

Ik voel me tot haar aangetrokken op een manier die ik me nooit had kunnen voorstellen. Ze prikkelt en intrigeert me. Ik wil meer dan alleen maar wat gestolen aanrakingen. Ik wil alles.En wat Salvatore Ajello wil, dat neemt hij.

 

[recensie]

 

Gestolen aanrakingen is het vijfde deel in de Perfectly Imperfect-serie van Neva Altaj. Alle boeken uit deze dark romance reeks zijn los van elkaar te lezen en bevatten één of meerdere hoofdpersonages wiens leven verweven is met de maffia.

 

In tegenstelling tot de vorige boeken van deze auteur bevat Gestolen aanrakingen in de eerste helft erg weinig actie. Omwille van Altaj’ toegankelijke schrijfstijl leest dit boek nog steeds erg vlot, maar het gebrek aan spannende passages maakte dat ik me minder tot dit verhaal aangetrokken voelde.

 

Ook Milene en Salvatore hebben van alle personages uit deze serie het minst mijn aandacht weten vasthouden. Ik ergerde me voornamelijk aan de mannelijke love intrest Salvatore. Het is me niet onbekend dat de mannen uit dit maffiawereldje bezitterig zijn en controle willen, maar bij Salvatore gaat dit nog een stapje verder. Het gebrek aan vrijheid dat hij Milene biedt, gaat erg ver en ondanks de context waarin het verhaal zich afspeelt, kon ik dit moeilijk accepteren en voelde ik weerstand tegen hun relatie.

 

Het is de eerste keer in de Perfectly Imperfect-serie dat ik chemie, spanning en karakterontwikkeling mis. De verschillende verhalen lijken omwille van hetzelfde soort mannen en de maffiacontext in grote lijnen erg op elkaar, waardoor ik me zorgen maak over de volgende vier delen uit de serie. Ik hoop dat de auteur opnieuw wat creativiteit weet te vinden om deze speciaal en aantrekkelijk te maken. Zo niet, dan vrees ik dat ik afscheid zal nemen van deze reeks.

 

Graag wil ik uitgeverij Sister Press bedanken voor het recensie-exemplaar.

 

Rating: 2 sterren

8 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page