top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Gebroken fluisteringen- Neva Altaj


[flaptekst]


Mikhail


De Italiaanse en Russische maffia verkeren in een staat van oorlog, en het gaat er hard aan toe.

We zijn allebei meedogenloos en onverzoenlijk.

Maar dan wordt er beslist om onze werelden samen te voegen.

Een huwelijk tussen de mooiste vrouw van de Italiaanse maffia, en het meest gevreesde monster van de Bratva.

Ik heb haar al zo lang van een afstand bewonderd, en ze wordt nu eindelijk van mij.

Maar als ze zich gaat realiseren wie ik werkelijk ben, zal ze dan weglopen?


Bianca


Ik zou alles doen voor mijn zus.

Zelfs trouwen met iemand van de Bratva om haar veilig te houden.

Ik had een wrede, kille bruidegom verwacht, maar er stond me een verrassing te wachten

Deze angstaanjagende man vol littekens is alles wat ik ooit heb gewild.

Nu is het aan mij om zijn muren af te breken, en met gebroken fluisteringen de barrières tussen ons te vernietigen.


[recensie]


Gebroken fluisteringen is het tweede deel uit de Perfectly Imperfect serie van Neva Altaj, een dark romance verhaal met verwijzingen naar het bekende sprookje Beauty And The Beast. Lees zeker de trigger warnings van deze spannende roman als je liever niet onvoorbereid in dit verhaal duikt.


In dit verhaal wordt er afgewisseld tussen het perspectief van het vrouwelijke hoofdpersonage Bianca en haar mannelijke tegenspeler Mikhail. Beide personages hebben indruk op mij gemaakt. Bianca is een prima ballerina en wordt onder de duim gehouden door haar vader, een man die je als lezer alleen maar kan haten. Ze is een lieve en zorgzame vrouw en kan door omstandigheden niet praten. Ze wordt uitgehuwelijkt aan Mikhail, een man die mensen in de eerste plaats angst aanjaagt omwille van zijn talrijke littekens. Dit geldt echter niet voor Bianca. Zij voelt zich tegen alle verwachtingen in aangetrokken tot haar nieuwe man. Bianca en Mikhail ontwikkelden tot mijn verrassing een fijne band met elkaar, gebaseerd op wederzijds respect. Gebroken Fluisteringen is een dark romance met een teder kantje!


Gebroken fluisteringen maakt deel uit van een serie, maar alle boeken kunnen gelezen worden als standalone. Ik had bij dit boek dan ook nooit het gevoel iets gemist te hebben uit het voorgaande deel. Auteur Neva Altaj heeft een vlotte schrijfstijl en koos in deze dark romance voor korte hoofdstukken. Hierdoor kreeg het verhaal een aangenaam leestempo. Dit in combinatie met een spannend plot zorgde ervoor dat ik het boek in één ruk uitgelezen heb. Ik kijk er ontzettend naar uit om meer titels van Neva Altaj te lezen!


Graag wil ik uitgeverij Sister Press bedanken voor het recensie-exemplaar.


Rating: 4 sterren

10 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page