top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

De Bratva Kingpin - Shanna Bell


[flaptekst]

Katya.

Ik leef in een wereld omringd door meedogenloze mannen. Hun leider? Kristoff Romanov, volgens sommigen de meest harteloze kingpin onder hen allen.

Ik word beschermd, maar voel me tegelijkertijd gekooid. Ik word gekoesterd, maar ook op een afstand gehouden.

Hij heeft gezworen me te beschermen en me alles te geven wat mijn hart maar begeerd, behalve zijn eigen hart.

Hij beloofde me altijd te steunen.

Hij loog.

Kristoff.

Zou je de vrouw waar je van houdt vernietigen, om degene die je afgenomen is te wreken?

Ik leef voor mijn Bratva en mijn wraak.

Katya is het enige goede aan mij.

En ik zal haar vernietigen.

[recensie]

De Bratva Kingpin is het eerste deel uit de Bratva royals duologie van Shanna Bell. Het is één van de betere dark maffia romance boeken die ik de laatste tijd las. De Bratva Kingpin zit boordevol wraak, bezitterigheid en lust.

Deze roman is er eentje vol actie. Shanna Bell heeft een beeldende en gedetailleerde schrijfstijl waardoor ik al van de eerste pagina’s in het verhaal getrokken werd. Ook de grote hoeveelheid aan spannende gebeurtenissen zorgt ervoor dat het verhaal erg vlot leest.

Het verhaal wordt verteld vanuit twee perspectieven, dat van Katya en dat van Kristoff. Beide personages werden erg goed uitgewerkt. Ze hebben in het verleden het nodige meegemaakt en de gevolgen van deze gebeurtenissen dragen ze in hun volwassen leven nog steeds mee. Dit brengt diepgang in de personages en de verhaallijn.

Door de slow burn romantiek in De Bratva Kingpin ben ik erg benieuwd naar de verdere ontwikkelingen in de chemie tussen Katya en Kristoff. De cliffhanger op het einde doet me enthousiast uitkijken naar het tweede deel van deze duologie.

Graag wil ik uitgeverij Sisters Press bedanken voor het recensie-exemplaar.

Rating: 4 sterren

94 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page