top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Club 22 - Tate James


Deze recensie bevat spoilers als je de voorgaande delen uit de serie niet gelezen hebt.


[flaptekst]


Ze zeggen weleens dat je je vijanden dichterbij je moet houden dan je vrienden. Voor mij geldt dat zeker. Mijn vijanden zijn overal om me heen en het gevaarlijkste zijn vier mannen. Een van hen wil mij de duisternis intrekken. Hij heeft me liefgehad en daarvoor een fikse prijs betaald. De ander weet goed om te gaan met mijn macht en houdt ook van mijn meest donkere kanten. De derde was altijd mijn beste vriend, maar hij dreigt nu onze zo zorgvuldig geschapen balans te verstoren door naar mij te verlangen. En dan de vierde man… Die is misschien wel het meest angstaanjagend. Hij wil de anderen van me afnemen. Hij wil de pilaren onder mijn rijk vernietigen. Hij wil mijn levenswerk verwoesten. Mij verwoesten. Waarom? Omdat de man die eigenlijk dood zou moeten zijn, mij de zijne wil maken. Hij zal niet stoppen tot hij mijn bloederige, nog kloppende hart uit mijn lijf heeft gerukt en mij gebroken achterlaat. Maar hij beseft niet wie hij voor zich heeft. Ik ben niet meer het meisje dat hij ooit kende. Ik ben Hades. En de volgende keer dat hij sterft, zal ik er alles aan doen om ervoor te zorgen dat hij dood blijft.


[recensie]


Club 22 is het derde deel uit de verrassende Hades-serie van Tate James. Met elk nieuw boek in deze serie wordt de reeks beter en beter. Tate James heeft keer op keer meerdere mindblowing plot twists voor de lezer in petto die maken dat je bijna een whiplash krijgt van de rollercoaster waar je bent ingestapt. Wat een topreeks is dit!


Op het einde van Anarchy deed de auteur ons erg schrikken. Cassiel werd eigenhandig vermoord door Hayden en dat had ik echt niet zien aankomen. Gechoqueerd en in de war begon ik aan Club 22, met de verwachting dat ik dit boek niet meer zo goed zou vinden nu Cass er niet meer is. Verkeerd gedacht! In Club 22 krijg je, bovenop een grotere hekel aan Haydens ex-verloofde, heel wat antwoorden op vragen die sinds het einde van het vorige deel door je hoofd spoken. In dit derde deel is het leven van al Haydens geliefden in gevaar. Opnieuw moet ze er alles aan doen om hen te beschermen, wat niet altijd even gemakkelijk is in het leventje dat ze leidt.


Zoals verwacht groeien Hayden en Zed in dit verhaal nog meer naar elkaar toe. Ze gaan op zoek naar de betekenis van hun wederzijdse aantrekkingskracht en moeten ze een besluit nemen: geven ze toe aan hun gevoelens voor elkaar of blijft hun relatie vriendschappelijk? Doorheen de serie groeide Zed uit tot mijn favoriete personage. Hij blijft ons verrassen, kan wreed zijn indien nodig, maar heeft zeker ook een zorgzame en zachte kant.


Nu Hayden meerdere mannen heeft om zich mee te plezieren zit het boek vol gevarieerde erotische scenes waarin verschillende grenzen verlegd worden. Zijn deze noodzakelijk voor de verhaallijn? Nee. Zijn deze vermakelijk? Ja!


Ik kijk er ontzettend naar uit om in het laatste deel van de Hades-serie te duiken!


Rating: 4,5 sterren



49 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page