top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Anarchy - Tate James


Deze recensie kan spoilers bevatten over het eerste deel uit deze serie.


[flaptekst]


Vijf jaar geleden maakte ik een keuze waar ik tot de dag van vandaag geen spijt van heb.

Ik beschermde de persoon die het allerbelangrijkste voor me is, mijn zusje en ik beschermde mezelf. Dat deed ik door de macht over de Tristate Timberwolves over te nemen. Sinds dat moment regeer ik met een ijzeren vuist. Ik heb gedaan wat ik moest doen om mijn mensen te beschermen.

Ik zorgde dat we onder de radar bleven, ik zorgde dat we veilig waren. Tot nu.

Een geest uit het verleden is weer uit de schaduwen gekropen en bedreigt nu mijn positie. Daagt me uit. Verspreidt zijn gif in mijn stad en lapt mijn regels aan z’n laars.

Deze adder steekt me een dolk in mijn rug. Dit onderkruipsel blies mijn verdomde club op!

Deze laatste aanval gaat te ver. Mijn vijand heeft geen idee hoever ik zal gaan om te beschermen wat van mij is. En Lucas? Hij is van mij. Willen ze een opstand? Willen ze complete anarchie? Prima.

Dat kunnen ze krijgen.


[recensie]


Anarchy is het fantastische tweede deel in de Hades-serie van Tate James. Deze vlot geschreven dark romance bevat een badass hoofdpersonage, een reverse harem met verschillende sexy mannen, veel actie en enkele pikante passages.


Ik ben ontzettend grote fan van James’ schrijfstijl. Haar boeken lezen vlot weg en ze weet de conversaties tussen personages altijd zo kostelijk te brengen, vol dubbelzinnigheden en sarcastische opmerkingen. Verder bevat ook het tweede deel veel actie en verschillende plotwendingen, wat ervoor zorgt dat je het boek in één ruk wil uitlezen.


In Anarchy hangt er een voortdurende dreiging in de lucht. Is de dood gewaande ex van Hayden terug om wraak te nemen? Welke bendeleden kan Hayden nog vertrouwen? En wat met Lucas, wiens familie duistere banden lijkt te hebben? Ook heeft Cass, de leider van een rivaliserende bende, opeens veel interesse in Hayden. Is dit oprecht of zit hier meer achter? Wraak, geheimen en verraad, allemaal in één boek!


Daar waar het slot van 7th Circle een ontzettend spannende cliffhanger voor ons in petto had, kan je op het einde van Anarchy rekenen op een cliffhanger die je mond doet openvallen van verbazing. Wat een ontknoping! Ik kan niet wachten om in het derde deel, Club 22, te duiken.


Rating: 4,5 sterren



4 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page