top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Verwoeste geheimen - Neva Altaj


[flaptekst]

 

Isabella.

Ik was een kind, toen hij me redde van de verdrinkingsdood. Hij werd gelijk mijn held.

Maar hij heeft me nooit opgemerkt, of enige aandacht aan mij besteed.

Voor hem ben ik nog steeds dat kind.

En nu moet hij met me trouwen.

Hij wil me niet. Niet in zijn hart, niet in zijn bed.

Maar alles is geoorloofd in liefde en oorlog, en ik ben bereid om alles te doen wat nodig is.

Zelfs liegen tegen een man die zich zijn verleden niet herinnert.

 

Luca.

Ze is net zo mooi als dat ze sluw is.

Mijn jonge vrouw leidt me meesterlijk door de gevaarlijke vaarwateren van La Cosa Nostra.

Zorgvuldig waakt ze ervoor, dat niemand vermoedt dat ik sinds het ongeluk aan geheugenverlies lijdt.

Nu val ik diep voor een vrouw die ik me niet eens herinner.

De vrouw die tegen me liegt, vanaf het moment dat ik mijn ogen opende.

Ik ben van plan om al haar geheimen te ontrafelen.

 

[recensie]

 

Verwoeste geheimen is het vierde deel uit de Perfectly Imperfect serie van Neva Altaj, een reeks dark romance verhalen waarbij het leven van één of meerdere hoofdpersonages verweven is met de maffia. De boeken kunnen los van elkaar gelezen worden.

 

In Verwoeste geheimen volgen we het verhaal van Luca en Isabella. Op het einde van het vorige deel kwamen we reeds te weten dat Luca in het ziekenhuis belandde na een ongeval. Daar gaat het verhaal nu verder. Deze dark romance is opgedeeld in twee delen: de aanloop naar het ongeval en het herstel na het ongeval.

 

Ondanks het grote leeftijdsverschil tussen de twee personages, spraken ze me allebei wel aan. In tegenstelling tot alle vrouwen in de voorgaande delen van deze serie is Isabella al wel verliefd op Luca. Hij heeft een speciale plek in haar hart veroverd, al van sinds ze nog maar een kind was. Met hem trouwen klinkt haar dus als muziek in de oren.

Maar dit is buiten Luca gerekend. Hij ziet Isabella als een kind en niet als de vrouw die ze geworden is. Hij verafschuwt dan ook het idee om met haar in het huwelijksbootje te stappen en laat dit duidelijk aan Isabella merken. Isabella is echter een sterke vrouw en weet haar mannetje wel te staan tegen Luca’s grillen.

 

Net zoals alle voorgaande delen is Verwoeste geheimen vlot geschreven. De wisselende perspectieven tussen de twee hoofdpersonages, de spannende passages en de erotische scènes brengen vaart in het verhaal.  

 

Graag wil ik uitgeverij Sisters Press bedanken voor het recensie-exemplaar.

 

Rating: 4 sterren

2 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page