top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

Timber - Tate James


Deze recensie bevat spoilers als je de voorgaande delen niet gelezen hebt.

 

[flaptekst]

 

Verraden.

Mijn beste vriend. Mijn rechterhand. De man die ik boven alle anderen vertrouwde. Zayden de Rosa verklaarde me de liefde en liet me niet los voordat hij alle muren om me heen had doorbroken. De man die van me hield, bleek een verrader te zijn. En ik had niets door.

 

Verlaten.

Mijn felle minnaar. Hij stierf terwijl hij me probeerde te beschermen. Hij liet me hem doden en uitwissen, zodat hij kon opgaan in de schaduw. Nu is hij alleen, zonder enig idee wat er is gebeurd. Hij weet alleen dat ik niet ben waar ik zou moeten zijn. Die wetenschap kan hem zijn leven kosten en dan dit keer écht. Ik moet erop vertrouwen dat hij het alleen zal redden. Hij had niets door.

 

In de val gelokt.

Mijn rots in de branding. Mijn geliefde. Mijn Lucas. Ik hou zo veel van hem en hoewel ik veel erge dingen in mijn leven heb gedaan, is hem pijn doen het ergst. Het merendeel van de aanklachten tegen mij, zijn leugens. Maar die beschuldiging is waar. Hopelijk blijft hij de kracht waarop ik kan bouwen. Dat heeft hij me beloofd. En dat was iets dat we nooit hadden voorzien.

 

Woedend.

Alles in mijn leven is terug te leiden tot mijn ex. De ene aanval na de ander. Maar het is hem niet gelukt om me te breken en dat zal hem ook nooit lukken.

 

Ik ben Hades.

En hij zal niets doorhebben.

 

[recensie]

 

Timber is het slotdeel van de Hades-serie van Tate James. Ondanks dat ik net iets meer van dit boek verwacht had, de eerste drie delen waren immers onbeschrijflijk goed, is Timber een waardige afsluiter van deze fantastische reeks.

 

In Timber worden nieuwe grenzen overschreden, zowel op een positieve als negatieve manier. Je gaat de slechten nog meer haten en de goeden nog meer in je hart sluiten.

Hayden werd op de ergste manier gekwetst. Zed, één van de mannen waaraan ze haar hart verloor, heeft haar verraden. Hij spande samen met de vijand: haar ex Chase. Haydensvertrouwen is gebroken, wat nefast is voor haar functie als leider van de Tri-State Timberwolves.

Als gevolg van dit verraad loopt Haydens leven gevaar. Chase is erop gebrand er alles aan te doen om haar te breken, met enkele gewelddadige en grensoverschrijdende passages tot gevolg.

 

Ondanks dat het slotdeel minder spectaculair was dan de voorgaande delen die stuk voor stuk een topper van een cliffhanger bevatten, vallen alle puzzelstukjes in deze darkromance wel op hun plaats. Het verhaal wordt mooi afgerond en je blijft als lezer niet met onopgeloste vragen zitten. De enige vraag die rest is wanneer er meer te lezen zal zijn vanauteur Tate James!

 

Rating: 4,5 sterren

1 weergave0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page