top of page
  • Foto van schrijverBooknerd_1993

This girl - Colleen Hoover


Deze recensie bevat spoilers als je de vorige delen uit de serie niet gelezen hebt.

 

[flaptekst]

 

De liefde van Layken en Will heeft de zwaarste omstandigheden weten te doorstaan. Pas nu, na hun huwelijk, lijkt hun geluk perfect. Wanneer Layken blijft aandringen dat ze alles over hem wil weten, onthult Will voor het eerst zijn meest intieme gevoelens en gedachten. Hij vertelt over zowel de goede als de slechte momenten en doet enkele schokkende bekentenissen. Hun toekomst samen hangt af van hoe goed ze kunnen omgaan met het verleden...

 

[recensie]

 

This girl is het slotdeel uit de Slammed-serie van Colleen Hoover. Tot mijn teleurstelling is dit boek niet echt een vervolg op de voorgaande delen. Het verhaal van Will en Layken kent een gelukkige afloop op het einde van Point of retreat. In This girl nemen ze ons mee op huwelijksreis. Hier blikken ze terug op het verloop van hun relatie, naar zowel de liefdevolle als de moeilijke momenten. Het verhaal is geschreven vanuit Wills oogpunt, dus we beleven hun eerste maanden samen zoals Will dit beleefd heeft. Hierdoor krijg je enkele nieuwe inzichten wat betreft Wills gevoelens en gedachten die in het eerste boek voor de lezer verborgen bleven.

 

Deze nieuwe inzichten zijn vaak vertederend, maar daar bleef het voor mij ook bij. Slammed en Point of retreat hadden al snel mijn hart gestolen. Maar omdat This girl in grote lijnen exact hetzelfde verhaal bevat als de vorige boeken en er weinig nieuwe elementen gedeeld worden, vond ik het erg moeilijk om te lezen. Ik zou er waarschijnlijk meer van genoten hebben als ik enkele weken of maanden gewacht had met het oppakken van dit boek.

 

Graag wil ik uitgeverij Zomer & Keuning bedanken voor het recensie-exemplaar.

 

Rating: 3 sterren

3 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
Post: Blog2_Post
bottom of page